czwartek, 7 kwietnia 2011

Posag dla dziecka

Polisa dla dziecka

W dzisiejszych czasach start w dorosłe życie jest coraz droższy. Dlatego od jakiegoś czasu, zaczęły się pojawiać na rynku ciekawe rozwiązania zwane polisami dla dziecka.

polisa dla dziecka

Czy już myślicie z współmałżonkiem / współmałżonką nad zabezpieczeniem przyszłości dla Waszego Dziecka? Jeśli tak to świetnym rozwiązaniem może być polisa dla dziecka. Jest to polisa, którą można założyć dziecku (osobie, która nie ukończyła osiemnastu lat), aby zabezpieczyć oraz zapewnić dobry start w dorosłe życie. Zabezpieczenie finansowe w postaci polisy dla dziecka jest dobrą alternatywą dla każdego dziecka w przypadku gdyby cokolwiek stało się rodzicom lub opiekunom prawnym. Polisa dla dziecka gwarantuje dziecku, że po ukończeniu 18 lat (lub jeśli zastrzegą to osoby zakładające polisę po osiągnięciu innego wieku - na przykład dwudziestu jeden lub dwudziestu pięciu lat) posiadanie i możliwość dysponowania kapitałem, który odkładany był na polisę. Będzie on mógł otrzymać taki kapitał w comiesięcznych ratach lub cała suma może zostać wypłacona jednorazowo. Polisa dla dziecka zwana inaczej polisą posagową może być założona dziecku w każdym momencie jego życia. Również wysokość składek odprowadzanych na nią ustalają Państwo sami. W przypadku trudnej sytuacji materialnej można chwilowo zaprzestać odkładania pieniędzy na produkt taki jak polisa posagowa. Polisę posagową można założyć przez rodziców, opiekunów prawnych, a także dziadków, babcie, czy innych krewnych - warunkiem jest aby osoba zakładająca produkt taki jak polisa posagowa mieściła się w przedziale wiekowym od osiemnastu do sześćdziesięciu lat. Warto żeby Twoje dziecko posiadało produkt taki jak polisa dla dziecka - zwana inaczej polisą posagową.
--
Stopka


Artykuł pochodzi z serwisu artykuly.com.pl
http://ubezpieczeniazycie.blogspot.com/
http://rentierstwo.blogspot.com/
http://zdrowieforum.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że zabezpieczenie przyszłości i życia dziecka to jeden z najważniejszych aspektów bycia rodzicem. ja na przykład chciałbym zaraz po urodzeniu sioe dziecka kupic mu tego typu https://viennalife.pl/strefa-klienta/baza-wiedzy/polisa-dla-dziecka polisę na życie. Wydaje mi się, że to na prawdę dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też szukałem właśnie jakiejś dobrej i kompleksowej polisy ubezpieczeniowej dla swojego syna. Trochę mi to zajęło, ale na prawdę ciekawe pakiety ubezpieczeń znalazłem tutaj http://swiatubezpieczen.net.pl/ . Polecam wam sprawdzić ich ofertę w tym zakresie, ponieważ według mnie na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń